۶ پاسخ

اگه اولین بارش ۶۰ سی سی بده بخوره
بار اول ۱۵۰ براش زیاده
۶۰ سی سی بده دو پیمانه بریز

۱۵۰ میل همون ۱۵۰ سی‌سی هس
نه اونطوری درس نکن غلیظ میشه
هر ۳۰ سی سی یه قاشق بریز
۱۵۰ سی سی ۵ قاشق بریز

نه بابا اگه تازه میخای شروع کنی از یک دو قاشق درست کن ۳۰ سی‌سی دوتا بریز

خیلی زیاده من درست کردم اولین بار😬🫠

۱۵۰ سی سی دیگه
سی سی با میل یکیه

نه اونطوری درست نکن هر ۳۰ تا آب یه قاشق سرلاک بریز

سوال های مرتبط

مامان عابس مامان عابس ۹ ماهگی
مامان چاوان مامان چاوان ۱۴ ماهگی