ای خداااا جیگرتوووو
قبون لپااات ننه🥹🥹
چرا ب چشمم شبیه نیکانه 😍😘😘
خودو انشالاه سالم باشن 😇💞💝
ای جان انشالله ب سلامتی ب دنیا بیاد
ای خداااااااا منم انومالی رفتم اینو دادن بهم یعنی بار دکترم مینویسه یا بهم میدن
خودت خاستی ؟؟؟
وایی چقد خشکله اخه😍
اینم فسقلی منه دوشنبه گرفتم سونو رشد وچسبندگی بود اما دکتر اینو برامگرفت
من میخواستم برم ولی دکترم نذاشت گفت برای قلب بچه خوب نیست
ولی خیلی باحاله 😍👌
انشالله بسلامتی وخوشی بغل بگیریش عزیزم
ووویی ننه خدا حفظش کنه ای خدا لب مماغشو 😍😍
هزینش چقدره
وای خدا لباشو 😍😍😍هزارماشالا
ای جان..
خیلی خوبه سه بعدی
عزیز برای جنین ضرر نداره منم دوسدارم برم
وای خدا موهای تنم سییخ شددددد
سونو رنگی برای چی گرفتن ؟؟
ای جانم کوچولو
وای یاد خودم افتادم 🥹
منم رفته بودم سه بعدی🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.