۱۶ پاسخ

سایز 1 مولفیکس 40تایی زیاد گرفتی عزیزم،منم 1بسته مولفیکس 40تایی گرفتم و 1بسته سایز2 و 1بسته سایز 3 گرفتم ،سایز 1 وزن بچه بالا باشه زود کوچیک میشه یا رد میندازه یا پس میده

من بچه اولم سایز یک تا یک ماهگی استفاده کردم وقتی دنیا هم اومد۳۶۵۰بود وزنش نگران نباش ماهای اول اینقدر که زیاد دستشویی میکنن که مجبوری بری باز بخری

نه زیاد نیست استفاده میشه

من تا الان سایز ۱ یدونه ۲۲ تایی یدونه ۴۰ تایی استفاده کردم
یدونه دیگه ۴۰ تایی هم دیروز گرفتم

خوب خریدی منم دیروز سایز یک چهل تایی خربدم فروشنده گفت قیمت قدبمه داد۴۹۰

ن عزیزم اوایل کلی استفاده میشه میشه منم ۳ بسته سایز ۱ گرفتم ۲بسته سایز ۲ ۴۴ تاعددی

زیاد گرفتی دوتا بسته ۴۰ تایی کافیه
برو سایز ۲/۳ بگیر بیشتر

من ۳ بسته ۴۰ تایی گرفتم

آدرس بدین منم برم بگیرم

منم مشهد از کدوم فروشگاه این قیمت گرفتی

سایز یک برا چن هفته میره؟

ن حالا شاید کم بیاد من تا الان ۴ بسته استفاده کردم ت پنجمیم

سایز دیگه نداشت میگرفتی

کاش ۲ بسته میگرفتی

عزیزم زیاد گرفتی

چرا زیاد گرفتی

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۲ ماهگی