۱۰ پاسخ

اوه ۳ بسته ۴۰ تایی زیاده کلا
من خودم ی بسته ۲۲ تایی صفر گرفتم
ی بسته ۴۰ تایی ۱
شاید اصلا بچه ۱ براش بزرگ بود خواستی صفر استفاده کنی شاید ب مارکی ک گرفتی حساسیت داشته باشه
بعدشم همه چی ب بچه داره ک‌ رشدش چجوری باشه

خیلی زیاده

من 3 بسته گرفتم بسته آخر تنگ شد فقط 10 تا استفاده کردم بهتر کم بگیری

منم. 3بسته ۴٠تایی خریدم حالامیخواستم واسه بیمازستان یه بسته 20تایی بگیریم. میترسم زیاد باشه. نمیدونم. بگیرم یانه

۳ بسته ۲۰ تایی سایز ۱ گرفتم
طبق تجربه اطرافیان گفتن ۱ زود پاشو اذیت میکنه و با ۲ راحت تر میشه
۲ هم ۲ بسته ۳۸ تایی گرفتم (فکرکنم)
چون گفتن ۲ هم خیلی ادامه نداره و کوچیک میشه
۳ و ۴ خیلی مصرف میشه

نه زیاد نیست

فکنم زیاد گرفتی نوزاد تندتند سایز عوض میکنه یکیشو ببر دوبگیر نهایتش کم اوند میری یک‌میگیری بازم

مولفیکس فقط نگیر نشتی داره پشیمون میشی

شاید اون مارک به بچه ات نسازه 😐

از تجربه خودم میگم 2 بسته بگیر حتما مای بیبی سایز صفر

سوال های مرتبط