نمیدونم بخدا ولی دکتور گفت ترویید پرکار داری ولی من کیستم دارم و تنبلی تخمدان
ولله عزیزم منم تیرویید دارم یه ساله هنوز باردار نشدمولی ماله من پرکاره ولی نمیدونم باحث میشه یا نا
برامن ۷ هست باردارم شدم
وا گمون نکنم ربطی داشته باشه.منم تیرویید کم کار داشتم شش بود اما باردارشدم ماه دوم اقدامم.قرص مصرف کردم تو بارداریم کنترل شد
باید قرص تیروئید رو مرتب استفاده کنی تا نرمال بشه ولی واسه باردار نشدنت باید نظر دکترت رو بپرسی که چرا نشدی
آره منم تیروئید کم کار داشتم تا درمان نکردم باردار نشدم
من تیروئید کم کار دارم تازه یک ماهه قرص میخورم ولی ۴ماهه اقدامم هنوز موفق نشدیم امیدوارم الان که قرص میخورم باردارشم
اره باید از قبل کنترل کرد دکتر دارو بده وگرنه خطرناک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.