۷ پاسخ

من چهارونیم بود نشتا میخوردم دوز 100
بعد از نیم ساعت یا بعضی وقتا بیشتر میگذره صبحانه میخورم چهارشنبه جواب ازمایش اومد نیم شده
دکترم گفت جمعه رو نخور

من ۵ بود
روزی یدونه ۵۰ میخورم
شده ۳

من 50ميخورم

برا من ۴/۳۳ بود دکتر گفت قرص لازم نیست

ولی سرخود نباید بخوری، باید دکتر بهت بگه چجوری بخوری

من ۶ ماهه یه روز درمیون دوز ۵۰ میخورم، یک ماه پیش که آزمایش دادم شده بود ۲،۹ 😑

عزیزم حتما برو پیش دکتر غدد خودش دارو بده بهت

سوال های مرتبط