۵ پاسخ

دعا کنید همه چی برگرده ب روال قبل محتاج این چوس تومنشون نشیم

کارت امید رو اخبار گفت کسایی ک از 1 فروردین بدنیا میان تعلق میگیره

من شنیدم بچه دنیا بیاد اصلا دهک میاد پایین
همکارم ۹ بوده بعد دنیا اومدن بچش شده ۳

بله وقتی نی نی بدنیا اومد کارت امید بهت میدن تا دوسال هرماه دومیلیون واریز میکنن که پوشاک اینچیزا بخری

به تمام دهک ها میدن

سوال های مرتبط