دعا کنید همه چی برگرده ب روال قبل محتاج این چوس تومنشون نشیم
کارت امید رو اخبار گفت کسایی ک از 1 فروردین بدنیا میان تعلق میگیره
من شنیدم بچه دنیا بیاد اصلا دهک میاد پایین
همکارم ۹ بوده بعد دنیا اومدن بچش شده ۳
بله وقتی نی نی بدنیا اومد کارت امید بهت میدن تا دوسال هرماه دومیلیون واریز میکنن که پوشاک اینچیزا بخری
به تمام دهک ها میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.