وا خب ی قانونی میذارن از تاریخی دیگه.شانسیه دیگه.
مثلا میگفتن از ۱ اسفند به بعد باز صد نفر میگفتن گناه ما چیه ۲۹بهمن بچه زاییدیم
دیگه قانون و شانسیه عزیزم
من حاضر بودم قبل سال جدید زایمان کنم ولی دو تومن رو نگیرم دوتومن گفتن میدن ولی هزینه بیمارستان رو دو برابر کردن دو تومن بخوره ت سرشون
باید ب کسایی ک بچه زیر دوسال دارن بدن واقعا اون قانونشون بی انصافی
کسایی ک میگن شانسه درک نمیکنم
اینا فقط برا فرجه گرفتنه
اونم نیاز داره چه ربطی داره اینا همه قانون گذاران ک تعداد کمتر میکنن
الان کسی هم هس ک بچش اینور سال بدنیا اومده گرفته باشه ؟؟!
اینجوری باشه هر قانون جدیدی ک میاد
یه روز قبلیا باید شاکی باشن همیشه
الان بچه من ۴ ماه دیگ میاد
شاید تااون موقع حذف شه اصلا این قانون
باید بشینم بنالم؟
الان مگه به بچهای ۴۰۵ دادن؟
زنداداش من ۲۳اسفند بیچاره میخاست صبر کنه تا ۱فروردین گفتیم ول کن مهمه سلامتی خودتو بچس
کسی بوده گرفته باشه؟
کلا قوانین ایران مضخرفه باید اصلاح بشن ولی کو آدم صالح و شایسته
فعلا ک بهشون چیزی ندادن
پول کجاس تو این اوضاع جنگ کاشکی جنگ تمام بشه پولش برای خودش
قوانین ما که کلا مذخرفه عزیزم
ولی خب به جاش اون هایی که قبل سال جدید زایمان کردن نصف قیمت هزینه بیمارستان و دکتر دادن
من هم دکترم زیر میزی رو زیاد کرده و هم بیمارستان قبل عید پرسیدم گفت ۳۵ تومن،امروز پرسیدم میگه ۶۰ تا هفتاد تومن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.