۹ پاسخ

از الان ب فکر کارت امید هستین ؟ کی داده کی گرفته !

فکرنکنم میگن مثل کالابرگه هرچی مادربخوادمیتونه بخره اگه نشه هم کلا2.3بسته پوشک بیشتر نمیشه😭

این دوملیون یه ماه کامل بچه رو ساپورت نمیکنه

فکر کنم بشه خرید کرد دارو خونه ایی نباشه

من و همسرم داروخانه داریم
وضعیتمون همینه😂😂
هم شیرخشک هم پوشک تامینیم

ما ک سوپرمارکت داریمم الان کالابرگ رو میکشیم روی دستگاه خودمون😂🤚

پوشک رو برو با کارت بگیر از مغازه ی بابای نی نی بر ندار😁

خدا کنه اینطوری نباشه بتونیم هر چی خودمون می خوایم بخریم

عزیزم پوشک کمر شکن هستش🤣همون بشه 2 بسته گرفت حالا باباش بفروشه ک چ بهتر

سوال های مرتبط