از الان ب فکر کارت امید هستین ؟ کی داده کی گرفته !
فکرنکنم میگن مثل کالابرگه هرچی مادربخوادمیتونه بخره اگه نشه هم کلا2.3بسته پوشک بیشتر نمیشه😭
این دوملیون یه ماه کامل بچه رو ساپورت نمیکنه
فکر کنم بشه خرید کرد دارو خونه ایی نباشه
من و همسرم داروخانه داریم
وضعیتمون همینه😂😂
هم شیرخشک هم پوشک تامینیم
ما ک سوپرمارکت داریمم الان کالابرگ رو میکشیم روی دستگاه خودمون😂🤚
پوشک رو برو با کارت بگیر از مغازه ی بابای نی نی بر ندار😁
خدا کنه اینطوری نباشه بتونیم هر چی خودمون می خوایم بخریم
عزیزم پوشک کمر شکن هستش🤣همون بشه 2 بسته گرفت حالا باباش بفروشه ک چ بهتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.