۳ پاسخ

من هیچی همه‌چی‌رو بیمارستان داد
خوراکی فقط با خودم کمپوت های ملین بردم مثل زردالو و انجیر
شیاف هم بردم اضافه که پمپ درد داشتم اصلا به کارم نیومد

شرت یکبار مصرف. پوشک سایز بزرگ. نسکافه و خرما و نبات و... ببر با خودت.

لباس که یه لباسی ببر راحت باشی از بالاهم دکمه داشته باشه بتونی شیر بدی
لباس زیرهم که شرت یکبارمصرف میتونی ببری شرت پریودیم میتونی ببری
نوار بهداشتی بزرگ بخر
خوراکی سعی کن چیزای سفت نخوری که یبوست بعد سزارین اذیتت نکنه چون شکمت بخیه میخوره
یه حوله کوچولو ببر
دیگه نمیدونم چثن تجربش ندارم همینقد گفتم کمک‌کنم🤭

سوال های مرتبط

مامان دخمل و پسمل🫐🍓 مامان دخمل و پسمل🫐🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری