۱۹ پاسخ

ب نام خدا هیچی

نه چیزی خریدم نه کاری کردم دل و دماغش نیس

هیچی نگرفتیم😂

هیچی آخه الان تو این اوضاع کی حال داره چیزی بخره

كي امسال عيد داره اخه!

من فقط یه مژه هیدن گذاشتم همین نه لباس هیچی نگرفتم

هیچی

هیچی😑

من کاشت ناخن کردم همین

هیچی نخریدم

خونه تکونی ماه پیش اصولی انجام دادیم
فقط یه ساعت فردا باید وقت بزاریم
لباس هیچی
جای خاصي هم نمیخام برم
اما بعد عید برای زایمان و بعد زایمان و خونه حسابی خرید دارم

من فقط لباس زیر خریدم😂😂

هیچی عزیزم اینجا شرایط طوریه که باید کلا تو خونه بمونی

هیچی یه جفت جوراب همسرم واسم خریده شلوار بیرونیم تنم نمیشه اگه خواستم جایی برم باید با زیر شلوار برم

من اینو گرفتم

تصویر

من امروز رفتم جوراب و شورت خریدم فقط😂😂

من خونه تکونی کردم اما الان واسه عید نه خونه خودم هستم . نه ذوق دارم 😢

هیچ🙁

من فقط شلوار خریدم😞

سوال های مرتبط