۵ پاسخ

اره عزیزم انشالله به خوبی زایمان کنی

انشاءالله به سلامتی و راحتی زایمان کنی

بچمم خیلی دیگ‌تکون میخوره

اره برو معاینه

آره...

سوال های مرتبط