نگم برات ک درگیرم ۳ روزه نمیدونستم شیرشو کردم ۲ تازه پسرم رفت تو ۶ ماه هرچی میخورخ بالا میاره دوباره کردم ۱ معدش حساس شد😔تازه واکسن هم زده چیکار کنم نمیدونم
من قاطی کردم
من اینجوری دادم روزی ۱وعده ازیک کم کردم ۲ دادم
قاطی نکن عزیزم ببین چندوعده میخوره ازفردا یه وعده ۱ کم کن بجاش ۲ بده روزبعد دوعده اش کم کن ۲ بده تاموقعی که همه وعده هاش به ۲ برسه
از واکسن ک زدی باید دو شروع میکردی
قاطی نکن عزیزم خوب نیست مثلا روزی یه وعده ۲ بده بقیش ۱ فرداش دو وعده ۲ کن همینجوری تا یه هفته بعد کلا دو بده
من از وقتی ۲ میدم خوب شیر نمیخوره شایدم بخاطر دندونه
من قاطی کردم اول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.