۸ پاسخ

نگم برات ک درگیرم ۳ روزه نمیدونستم شیرشو کردم ۲ تازه پسرم رفت تو ۶ ماه هرچی میخورخ بالا میاره دوباره کردم ۱ معدش حساس شد😔تازه واکسن هم زده چیکار کنم نمیدونم

من قاطی کردم

من اینجوری دادم روزی ۱وعده ازیک کم کردم ۲ دادم

قاطی نکن عزیزم ببین چندوعده میخوره ازفردا یه وعده ۱ کم کن بجاش ۲ بده روزبعد دوعده اش کم کن ۲ بده تاموقعی که همه وعده هاش به ۲ برسه

از واکسن ک زدی باید دو شروع میکردی

قاطی نکن عزیزم خوب نیست مثلا روزی یه وعده ۲ بده بقیش ۱ فرداش دو وعده ۲ کن همینجوری تا یه هفته بعد کلا دو بده

من از وقتی ۲ میدم خوب شیر نمیخوره شایدم بخاطر دندونه

من قاطی کردم اول

سوال های مرتبط