خانوما دکتر بهتون قرص چیا داده بخورید؟اهن چه برندی میخورین؟

۷ پاسخ

فرودین میخورم من مشکلیم نداشتم تا الان

آهن easy iron
مولتی هم اکتیفول
فولیک هم می‌خوردم دیگه نمیخورم

من اهن فروفورت میخورم
با ویتامین د۳
و فم استایل

اهن رئول میخورم مولتی رو خودم گرفتم مولتی پلاس پریناتال یورو ویتال گرفتم. با ویتامین د

من قرص آهن ففول میخورم یبوست نمیشی

آهن ایروویت مولتی ویتامین و کلسیم

آهن ففول
مولتی ویتامین
ویتامین دی
امگا
آ اس آ

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان هلن مامان هلن روزهای ابتدایی تولد
مامان تیام مامان تیام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عسل🩷 مامان عسل🩷 هفته بیستم بارداری