من هفته ۲۲هستم-خیلی تکون میخورن-قشنگ پاشون حس میکنم زیر نافم-حرکاتشون برای شما هم ایجور بود؟؟
البته دوقلو همسان میگن حرکتش کمتره بخاطر تنگی جاشون. تجربه ی شما مامان های دوقلو چیه
واسه من بعضی موقعها حرکاتشون خوبه برا بعضی موقعها التماس میکنم تا حرکت کنن😅🤭
چون دوقلو هستن دارن دعوا میکنن😅😭✨😂🩷😍🫂
عزیزم ماشاالله
اره برای من چیزی هم نخورن دارن وول میخورن قلقلک میدن
مال من یکیش خوب تکون میخوره یکیش خیلی کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.