سلام مامانا من ۲۳هفته هستم طبیعیه بچهام خیلی تکون میخورن 🙄

۷ پاسخ

من هفته ۲۲هستم-خیلی تکون میخورن-قشنگ پاشون حس میکنم زیر نافم-حرکاتشون برای شما هم ایجور بود؟؟

البته دوقلو همسان میگن حرکتش کمتره بخاطر تنگی جاشون. تجربه ی شما مامان های دوقلو چیه

واسه من بعضی موقعها حرکاتشون خوبه برا بعضی موقعها التماس میکنم تا حرکت کنن😅🤭

چون دوقلو هستن دارن دعوا میکنن😅😭✨😂🩷😍🫂

عزیزم ماشاالله

اره برای من چیزی هم نخورن دارن وول میخورن قلقلک میدن

مال من یکیش خوب تکون میخوره یکیش خیلی کم

سوال های مرتبط