اینم از آنومالیه دوم🩷😍

فقط دستش که هی میبرد دهنش🥹😍

1404/11/29

تصویر
۹ پاسخ

آخی عزیزم 😍

دکترت ندا شعاریع ؟😍 منم پیش خانم دکتر میرم راضی هستی؟؟

انومالی دوم برای چی انجام میشه؟ جز روتین بارداری هستش؟ یا علت خاصی داشته؟

دخمل منم دستش میخورد 🫠😍💗

الهیییی خدااااااا😍😍😍دختر یا پسر

نانازمممم🥹🥹🥹

ای جونم واسه منم هروقت میرم سونو داره دستش رو میخوره😍

عزیزم 😍😍 ان شاالله بسلامتی بغلت بگیریش
پسره ؟؟

پسره؟🥲

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان دِلیار🩷 مامان دِلیار🩷 ۴ ماهگی
مامان دِلیار🩷 مامان دِلیار🩷 ۴ ماهگی
مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان عسلکم 🩷🧸🍯 مامان عسلکم 🩷🧸🍯 هفته سی‌ودوم بارداری