درد کمر دارم و احساس لرز میکنم .
خطرناکه؟

۲ پاسخ

منم کمر درد دارم سه َشبه خعلی شدیده

به نظرم برو بیمارستان تریاژ یه چکاب بشو

سوال های مرتبط