مامانا یه کم دل درد کمر درد عین پریودی دارم. خطرناکه؟

۵ پاسخ

من پرسیدم گفتم طبیعیه

چی شد سحر دخترات دعواشون شده بود آروم شدن 😅😅
آخه گفتی زیادی تکون میخورن فکر کنم گیس کشی بود 😇😇😇

منم دیروز داشتم
الانم عصبی شدم داد زدم دارم

من گاهی موقع ها نفخ که دارم اینطوری میشم مثلا الو و زردآلو میوه های تابستونی بخورم اینطوری یه درد پریودی میگیره منو

ن عزیزم طبیعیه چون هر ماه درد پریودی رو باید تحمل کنیم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آرین و آیهان🐥🐣 مامان آرین و آیهان🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان بِركه🪷 مامان بِركه🪷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قلبم و تودلی مامان قلبم و تودلی هفته سی‌ام بارداری