خانما درد پریودی دارم کمر درد دل دردم خطر داره ؟

۴ پاسخ

این دردا اگه خیلی زیاد نباشه طبیعیه
رحم داره جا باز می‌کنه
مخصوصا بچه اول باشه
اما اگه اونقدری باشه که نتونی تحمل کنی بهتره به دکترت بگی

اره زنگ بزن دکترت منم شدم هفته تو

منم بعضی موقع ها درد دارم
ولی کم و ول میکنه و طبیعه بنظرم
اگ خیلی شدید و ول نکرد برو دکتر

ی دوش آب گرم بگیر استامینوفن بخور اگر هنوز ساکت نشد برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان آرین و آیهان🐥🐣 مامان آرین و آیهان🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد