این دردا اگه خیلی زیاد نباشه طبیعیه
رحم داره جا باز میکنه
مخصوصا بچه اول باشه
اما اگه اونقدری باشه که نتونی تحمل کنی بهتره به دکترت بگی
اره زنگ بزن دکترت منم شدم هفته تو
منم بعضی موقع ها درد دارم
ولی کم و ول میکنه و طبیعه بنظرم
اگ خیلی شدید و ول نکرد برو دکتر
ی دوش آب گرم بگیر استامینوفن بخور اگر هنوز ساکت نشد برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.