منم دقیقا همینطور شدم دوروز درد داشتم اما جدی نگرفتم هی میرفت این دردا یهو زیاد شدن یعنی هی ول میکرد هی میگرفت منو پشت سر هم تا اینکه استراحت مطلق بهم داد دکتر با شیاف پروژسترون بهترم ولی خب با استراحته مطلق🥺
اشکال نداره بخاطر بزرگ شدن رحم و اینجور چیزاست منم داشتم دکترم گفت اشکال نداره ولی اگه خیلی خیلی شدید بود برو ولی
منم دارم خیلی زیاد
لابد فشار اوردی به خودت یکم استراحت کن خوب میشه
طولانی بود برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.