یه کمر درد و دل درد پریودی دارم شدید نیست طبیعیه؟😟

۵ پاسخ

منم دقیقا همینطور شدم دوروز درد داشتم اما جدی نگرفتم هی میرفت این دردا یهو زیاد شدن یعنی هی ول میکرد هی میگرفت منو پشت سر هم تا اینکه استراحت مطلق بهم داد دکتر با شیاف پروژسترون بهترم ولی خب با استراحته مطلق🥺

اشکال نداره بخاطر بزرگ شدن رحم و اینجور چیزاست منم داشتم دکترم گفت اشکال نداره ولی اگه خیلی خیلی شدید بود برو ولی

منم دارم خیلی زیاد

لابد فشار اوردی به خودت یکم استراحت کن خوب میشه

طولانی بود برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان آرین و آیهان🐥🐣 مامان آرین و آیهان🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی