۲۰ پاسخ

اپتامیل

اپتامیل بهتره به شیر مادر نزدیکتره طعمش بعد هم نان

توو شیشه ندیا دردسر میشه برات گرفتن از شیشه

از شیر بگیرش کلا

قطعا تروویتال

خوشمزه منو بچه فرق میکنه مثلا نان مزش مزخرفه ولی دخترم دوست داره من عوقم میاد ولی سوپرامیلو خیلی دوست داشتم مزه شیرینی و دسر میده دخترم باهاش عوق زد

شیشه شیرمیخوره؟بچه‌های این سن دیه از شیر خشک بدشون میاد پاستوریزه بده منم شیر پاستوریزه میدم

ببلاک خیلی چرب ک خوشمزه هست

من دخترم شیر خودم میخورد در کنارش ببلاک کامفورت از وقتی شیرش عوض کردم تروویتال دادم دیگه سینه نخورد تروویتال خیلی شیر شیرین و خوشمزه ای هست

ببلاک ال اف بدون حساسیت. یا هم اپتامیل

نان وسوپرامیل

نسبت به نان گیگوز وببلاک خوشمزه ترن

الان که دیگه ممکنه نخوره
ولی پسر من تا ۶ ۷ ماهگی آپتامیل خورد، به بعدش آپتامیل و ببلاک نخورد ، بیومیل پلاس میخورد
انگار از وقتی طعم هارو متوجه شد دیگه از آپتامیل بدش اومد، ببلاک هم قبول نکرد، بیومیل پلاس دادم

ببلاک گیگوز عالیه

من گیگوز میدم از اول ببلاک سنگین سیر میشه گیگوز سبک دل درد نمیشه نان هم خوبه

سوپرامیل

معلوم نیست بخوره پسرمن که لب نزد

شیر خشک ها یکم باهم فرق میکنه مثلا گیگوز و ببلاک ماله بچه هایی که یبوست دارن بیشتر بهشون میسازد .

گیگوز عالیه

شیر خشک برای چی؟حساسیت نداره ؟

سوال های مرتبط