واسه سر کلاژ بستری شدم از ترسم خوابم نمبیره

۵ پاسخ

عزیزم انشالله به سلامتی نی نی بغل میگیری همه این سختیا یاد میره.بعدش لطفا تجربتو اینجا بگو

نگران نباش بسپار بخدا الهی بهترین اتفاق ها واست بیافته

اصلا سخت نیست درد بعدشم مثل درد پریودی ام نیست کمتره ک خدشون مسکن میزنن

چندتا نفس عمیق بکش.
تو دردهای جسمی و روحی وحشتناک تر از چهار بخیه رو تجربه کردی🙂تو شب هایی رو پشت سر گذاشتی که برای یک لحظه هم شده از خدا خواسته بودی به صبح نرسه🥲تو زمان هایی رو تجربه کردی که نفس تو سینت حبس شده بود از ترس اما رد شدن، شدن تجربه. اینم برات میشه تجربه عزیزم اینم میشه یکی از افتخارهایی که قراره برای جوجه کوچولوت تعریف کنی و بگی چقدر اونشب ترسیده بودم اگه میدونستم تو انقدر بزرگ میشی هیچوقت نمیترسیدم✨
تو واقعا قوی هستی زن... تمام زن های خاورمیانه قوی هستن یادت نره خون ماندانا، یوتاب، پوران دخت، حضرت فاطمه و حصرت زینب و... تو تنته 🤍

هیچ ترس و دردی نداره کلا ۵ دقیقه ای تمومه

سوال های مرتبط

مامان رستا خانوم🩷 مامان رستا خانوم🩷 ۵ ماهگی
مامان فاطمه و تودلی💖 مامان فاطمه و تودلی💖 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان دختر مامان مامان دختر مامان ۴ ماهگی
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دختر مامان مامان دختر مامان ۴ ماهگی