۸ پاسخ

اره انگار انباریه

اره بخدا

آره فک میکنه ممکنه قحطی بیاد پس انداز میکنه اوایل انقد میترسیدم فکر میکردم بالا آورده

پس طبیعیه‌من فکر کردم پسر من فقط اینجوریه

آره😂😂 خالم ميگه مثل سنجاب جمع ميكنه تو لپاش

بلههههه قربون لپش بششم قایم میکنه😃🍼

وقتی شیر خوردنش تموم میشه چند ثانیه بالا بگیرش تا لپاشو قورت بده

وای آره🤣

سوال های مرتبط

مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۶ ماهگی