۲۰ پاسخ

هرکس باید به توانایی خودش نگاه کنه...نمیشه نسخه کلی داد

نمیتونم همینجوریشم ضعف میکنم.

نه بابا

خير ما معافيم فعلا

نه خیر

من میگم فردا امتحان کنم ببینم میتونم یا ن

به امید خدا اره😍

ن اصلا بهمون واجب نیست
انشالله سال دیگه عمری باشه
من خودم عاشق ماه رمضونم تاالانم هرسال روزه میگرفتم دیگه تا ۳ .۲سال مجبوریم برا نی نی هانون

نه چون بدنم ضعیفه دخترمم بیشتر شیر میخوره تا غذا شیر هم کم میشه

نوک‌موهاشون الودگی جذب میکنه میره تو چشاش خدای نکرده عفونت میکنه یا کوتاه کن یا ببند همیشه

من میخام بگیرم

نه

نههههههههه
من سر بچه اولم خواستم روزه بگیرم
شیر خودمو میدادم
یادمه کلااااا ضعف کردم ازحال رفتم
خیلی خالم بد شد ؤسط ظهر

انشاالله بعداً قضاش میگیری

نه نمیگیرم

ن واجب نیی حالا اگه بالای یکسال بود ی چیز

حالا امتحان میکنم.نهایت یکی در میون یا دوتا یکی میکنم
بچه م بزرگه غذا خوره

بستگی به توانایی جسمی خودت داره من که طاقت ندارم

نه گلم
همینجوری به قول شوهرم دارم میشم ۴۰ کیلو🤣🤣

ن همینجوری شیرمون کمه

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی