نههههه همینجوریشم شیر ندارم چه برسه باز روزه بگیرم
اره عزیزم میگیرم
آره میگیرم ولی یه روز در میون دو روز در میون که شیرم هم کم نشه
منم میگیرم خداروشکر مشکلی نداشتم
نههههههه اگه چیزی نخورم شیر هم ندارم.!!!
نه من گرسنه مبشم
اره گلم شکر مشکل جدی ندارم 🤲🤲🤲
اره میگیرم
اره میگیرم
ن نمیگیرم
بله خداروشکر فعلا مشکلی نداشتم
بله میگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.