۱۲ پاسخ

نههههه همینجوریشم شیر ندارم چه برسه باز روزه بگیرم

اره عزیزم میگیرم

آره میگیرم ولی یه روز در میون دو روز در میون که شیرم هم کم نشه

منم میگیرم خداروشکر مشکلی نداشتم

نههههههه اگه چیزی نخورم شیر هم ندارم.!!!

نه من گرسنه مبشم

اره گلم شکر مشکل جدی ندارم 🤲🤲🤲

اره میگیرم

اره میگیرم

ن نمی‌گیرم

بله خداروشکر فعلا مشکلی نداشتم

بله میگیرم

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم💙 مامان پسر قشنگم💙 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱ سالگی