اگه راهی پیدا کردی دوست عزیز به منم بگو😉
عکس دوباره فرستادم
این الان ۹ ماهگی جفتشون سمت چپی دختر بزرگمه چی تپل بوده ماشاالله حالا سمت راستی دختر کوچیکم که لاغر و ریزه میزه است
نه بابا اینا همش چرته شیر رو باید یا تا ۱سال و ۸ماه یا ۲ سال بدی دیگه ندی
باز این چه صیغه ای که شب ندی روز بدی
من دختر بزرگمو اسال و ۸ماه دادم
ولی این یکی رو میخوام تا ۲ سال بدم چون ریزه میزه است ولی دختر بزرگم تپل بود ماشالله
شب شامشو کامل در حد سیری و پری با کره میدم ۵/۶ ساعتی یه سره میخوابه
ساعتای۶ صبح تا ۹ هریکساعت برا شیر بیدار میشه
وای دخترمن تاصبح نزدیکه ۲۰باربیدارمیشه
فهمیدی ب منم بگو😑😂🤦🏻♀️
با پستونک . و صبر زیاد🤣🤣 چند شبی بیخوابی کشیدم اما بعضی روزا واقعا گرسنش میشه بهش میدم
وای دخترم تا صبح ۷ یا ۸ بار شایدم بیشتر بیدارمیشه ینی سرویس شدم
پسر منم شب تا صبح یکسره وصله بمن
تاپیک منو نگاه کن
پستونک میگیره؟
شام بهش دیر ترمیدم،فک کنم شکمش سیره
قطع نکردم خودش به این نتیجه رسید شب کمتر بخوره
یعنی الان بچت هر چند ساعت یه بار شیر میخواد تو خواب؟
هنوز موفق نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.