بهترین شیر گیگوز
از همه لحاظ
ببلاک هم خوبه
منم نان اوپتی پرو میدادم چند روز عوضش کردم آپتامیل بهش میدم
من مبدم والا تپلی نشده، اما بنظرم همش ب ژنتیک بستگی داره
والا من به دخترم میدادم ازش وزن دهی درست و حسابی ندیدم، ولی تازگی ها شیرش رو عوض کردم و نان اوپتی پرو میدم خیلی خوبه تو دو سه روز قشنگ معلوم بود تپل تر شده
من گاهی آپتامیل بهش میدم. وزن نمیده . یبوست هم تا الان نداده
میگن یارانه ای ها خیلی خوب تپل میکنه😅
نه بچه من خیلی تپلی نشد
میگن خیلی خوبه من شبا یه وعده میدم دخترم
اره ولی یبوست بچه رو اسیر میکنه من خیلی اذیت شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.