۲ پاسخ

منم نمیدونم نان خوبه یا اپتامیل الان دوماهشه هر دو رو میدم نمیدونم چند دفعه این دوتا رو عوض کردم

من گیگوز میدم خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان درسا جون 💖 مامان درسا جون 💖 ۹ ماهگی
مامان دو تا جوجه🐣❤️ مامان دو تا جوجه🐣❤️ ۵ ماهگی