وای چرا نمیخوابه

تصویر
۴ پاسخ

بنیتا هم از ده خاموشی زدم یک ربع ب ۱۲ خوایید اونم با دعوا وگرنه قصدت نداشت بخوابه

دختر من الان خوابید

پسر منم نیم ساعتی هست خوابید پوستم کند تا خوابید 9صبح تا الان بیدار بود

چ جیگری
منم پسرم رفت واسه اولین باز خونه ماملنم نیومد پیشم آنقدر ناراحتم🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی
مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی