۹ پاسخ

کی بشه منم بیام بگم امروز ۱۰ کیلو بستنی خوردم ضرر داره برام؟😭😂 مردیم از این ویار

نه بابا من روزی چند تا میخورم دوست دارم😜

آدامس نعنایی من میخوردم بخاطر معدم

وا نه🤭🤣

ذاتا ویار من گوجه بود😐

نه اتفاقا خون رسانی میکنه خیلی خوبه که ☺️

من عاااشق گوجه ام و خیلی میخورم

نهه عزیزممم وا

🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان سلین🥹😍 مامان سلین🥹😍 هفته بیست‌وپنجم بارداری