کی بشه منم بیام بگم امروز ۱۰ کیلو بستنی خوردم ضرر داره برام؟😭😂 مردیم از این ویار
نه بابا من روزی چند تا میخورم دوست دارم😜
آدامس نعنایی من میخوردم بخاطر معدم
وا نه🤭🤣
ذاتا ویار من گوجه بود😐
نه اتفاقا خون رسانی میکنه خیلی خوبه که ☺️
من عاااشق گوجه ام و خیلی میخورم
نهه عزیزممم وا
🤣🤣🤣🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.