سلام مامانا من گوجه بادمجان بخورم ضرر داره

۸ پاسخ

نه چه ضرری بخور

من شنیدم میگن بادمجون گرمه

نه بابا من خیلی میخورم

نه چه ضرری اخه‌من خیلی خوردم .

ممنون

نه عزیزم بخور نوش جونت

نه بابا. چه ضرری

ن بخور

سوال های مرتبط

مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته نوزدهم بارداری
مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته سیزدهم بارداری
مامان اسما و آریا🩵 مامان اسما و آریا🩵 ۱ ماهگی