سلام خانما گوجه ضرر داره؟؟

۱۱ پاسخ

من مدام میخورم با نمک بخور بابا انقد نگا نکن چی ضرره چی خوب

من از وقتی باردار شدم تنها چیزی ک بهش میل شدید دارم گوجه س

وااا گوجه برا همچی خاصیت داره مخصوصا خون

🙄😐💔

خاهرای من وقتی ویار میکنن همش گوجه میخوردن شما هم خیلی سوالا عجیبی پرسیدین

نه اتفاقا مفیده.من گوجه گیلاسی گرفتم.مث آجیل همش دارم میخورم😄

برای چی باید ضرر داشته باشه

میگن بهتره توی سه ماهه اول بارداری نخورن یا اینکه کم مصرف بشه بهتره
رحم دچار انقباض رحمی میشه

من هماتوم داشتم گوجه میخورم جذب شد
کی میگه ضرر داره

بخور بابا

نه اصلا

من که‌میخورم کیلو کیلو

سوال های مرتبط

مامان بلوبری مامان بلوبری هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیرعلی🩵❤️ مامان امیرعلی🩵❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مهسا مامان مهسا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وسوم بارداری