من روزی نیم کیلو میخورم با نمک فراوون😅😅
سلام دوستان.بعد از سه روز تاخیر بی بی چک زدم هاله افتاده به نظرتون باردارم یا ممکنه پریودشم؟دردهای شکمی و تورم شدید سینه دارم.
نه عزیزم بخور، فقط آب فراوان بخورین
چون خیلی کلیه رو مستعد سنگ سازی میکنه حتی اگه سابقهشو هم نداشته باشین
نه عزیزم مشکلی نداره 🥰
منی ک درروز خودمو خفه کردم😐💔
اسمشششششش میاد دهنم پر از اب میشه
امروز خوردماااا🥲
من نیم کیلو رو میخورم 😋🤤
چرا باید ضرر باشه ضرر نیست بخور به اینجور چیزا زیاد توجه نکن وگرنه باید گرسنه بمونی از بس ک میگن چیزی نخور باید جگر و زعفرون و ادویه جات چیزای گرم نخوری
من میخورم خیلی😐ینی بده؟فک نمیکنم اخه قبلش درموردش سرچ کرده بودم چیز بدی ندیدم
من که میخورم
گوجه سبز چاقاله متاسفانه میوه های نارس هستن ضرر داره در حد یکی دوتا میشه خورد اگه هوس کردی
من که روزی ربع کیلو میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.