عزیزان گوجه سبز در بارداری ضرر داره بخورم

۶ پاسخ

اگه اسید معدت بالا نمیزنه بخور
من امروز مردم و زنده شدم به معنای واقعی کلمه اسید ۹۰ درصد بالا آوردم 😭🥲
تا قیامت دیگه نمیخورم

نه جانم چرا ضرر بخور نوش جونت

نه فقط زیاد نخور بچت غرغرو میشه 😂

نه فقط ممکنه نفخ کنی

ن خوبه
فقط تهوع رو شاید بدتر کنه

اگر حالت تهوع نداری ن اگر تهوع داری ببشترش میکنه کم بخور

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🩵❤️ مامان امیرعلی🩵❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان مهسا مامان مهسا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان قند مامان مامان قند مامان ۳ ماهگی
مامان لیانا جون🍼👶🩷 مامان لیانا جون🍼👶🩷 ۱ ماهگی