اگه اسید معدت بالا نمیزنه بخور
من امروز مردم و زنده شدم به معنای واقعی کلمه اسید ۹۰ درصد بالا آوردم 😭🥲
تا قیامت دیگه نمیخورم
نه جانم چرا ضرر بخور نوش جونت
نه فقط زیاد نخور بچت غرغرو میشه 😂
نه فقط ممکنه نفخ کنی
ن خوبه
فقط تهوع رو شاید بدتر کنه
اگر حالت تهوع نداری ن اگر تهوع داری ببشترش میکنه کم بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.