سلام خیارو گوجه تو بارداری ضرر داره؟

۱۶ پاسخ

نه چه ضرری من از وقتی باردارم کلا نون پنیر خیار و گوجه خوردم تازه ویتامینم دارن

نه عزیزم چه ضرری

نه اصلا

نه.تازه شنیدم خیار خوبه

نه فقط سردیه کم بخور

گوجه خیلی خوبه ولی زیاده روی نکن

خیلیم مفیده فقط من گوجه اسیدیه معدمو اذیت میکنه ولی خیار زیاد میخورم

گوجه زیاد از حدش خوب نیس

وا چه ضرری داره😐😐😐

خیار ومیگن خیلی مفیدم هس

بله ضرر داره باعث کوتاهی زول سرویکس میشه ولی در حد کمش طوری نمیشه زیادش خوب نیس

نه بابا چه ضرری من عاشق خیار گوجه ام با نمک خیلی میچسبه

ن چرا سخت میگیرید ب خودتون هرچی دوست داری بخور

سلام عزیزم ضرر که ندارن ولی روایت داریم گوجه فرنگی در بارداری باعث نقص مادرزادی. میشه من خودم چند وقت پیش فهمیدم گوجه رو کم کردم

نه بابا چه ضرری من از اول تا الان هفته آیی چند کیلو گوجه میخورم

ن ضررندارع من ک عاشق گوجه شدم

سوال های مرتبط

مامان مهسا مامان مهسا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دیاکو 💙 مامان دیاکو 💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان اسما و آریا🩵 مامان اسما و آریا🩵 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان ۷ ماهگی
مامان آوا و آریا مامان آوا و آریا ۶ ماهگی
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ام بارداری