خانوما بادمجان ضرر داره؟ یا میتونم بخورم؟

۶ پاسخ

میگن بچه رو زشت میکنه نخوری بهتره

ن بابا من همین الان خوردم

ضرر ک نداره فقط میگن پوست بچه رو تیره میکنه

ن ضرری نداره یکم شاید نفخ داشته باشه چای نبات کمرنگ بخور

ن نوش جان

بخور بابا نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان ائلمان 💙 مامان ائلمان 💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته دوازدهم بارداری
مامان ناناز🎀💖 مامان ناناز🎀💖 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آریا وتودلی💙💙 مامان آریا وتودلی💙💙 هفته نهم بارداری
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجو ها 💛 مامان جوجو ها 💛 ۲ ماهگی
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی
مامان دوتا گل پسر مامان دوتا گل پسر هفته نوزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری