من گرفتم درست در نیومد
سلام من طبق این نرم افزار باید دو روز دیگه زایمان کنم.. طبق سنو ان تی هم 28باید زایمان میکردم ولی 23زایمان کردم 😐😕
من دو نفرو دیدم گرفتن شد
خودمم نزدیک ۷-۸ ماه گرفتم حالا ببینم چی میشه نی نی🤣🤣
شوهر باید رعایت کنه
بابای من رعایت کرد مامانم دوقلو پسر حامله شد ولی نگه نداشتن بچه هارو
منوهمسرم گرفتیم اسپرم همسرمم خوب بود دقیق روزتخم گذاری خبلی کاراکردیم ولی نشدفقط آی وی اف کن
من درست دراومد
بااین که اسپرم همسرم ضعیف بود وحتی احتمال میدادباردارنشم واحتمال میدادم دختر بشه
رژیم مهمیم نداشتم
فقط یک دکتر (ماما)خیلیییی پیره قدیمی
تاریخ نزدیکی بهم داد و
روزی۱۰تاخرما من ۱۰تاخرما همسرم
قبل هر نزدیکی هم با جوش شیرین واب واژنم وبشورم
که من ۲ـ۳بار بیشتر انجام ندادم
من مامانم رژیم گرفت پسر شد البته چندماه پشت هم تغذیه اش تغییر کرده بود هم خودش هم بابام
خواهر ، شد
من گرفتم درست در اومد
من گرفتم کامل نشد
من خودم گرفتم درست در اومد
۶ ماه رعایت کردیم
عزیزم اینا همه دسته خدایه تا اون نخواسته باشه نه دخترشو میده نه پسر شو
من گرفتم
مامانم گرفته بود درست در اومد
ی بار بله ی بار با رژیم و آی یو آی هم نه
سلام من گرفتم تا حدودی رعایت کردم درست در اومد با اینکه شوهرم اصلا رعایت نکرد ولی کاملا بستگی به ژن داره ۵ درصد رژیم کمک میکنه
دختر خاله همسرم گرفت با شوهرش پسر میخواستن پسر شد
ب نظرم شانسیه
من دونفرو دیدم ک درست در اومده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.