۶ پاسخ

من ۳۹و۶ بودم بعد ماینه گذاشتم ظهر

عوارضم نداره دهانه رحمتو باز میکنه

از۳۷هفته دکتر گف روزی دوتا

من دکتر گفت گذاشتم از سی و هشت هفته
عوارضم نداره

من خودم بدون تجویز پزشک،از امشب شروع کردم یه عددگذاشتم

از ۳۷ ، دکتر گفت

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 مامان 𝗦𝗮𝗱𝗿𝗮°🩵🫀 روزهای ابتدایی تولد