۹ پاسخ

تنوع بده همش یه مدل خسته کننده میشه

خیلی ام قشنگه به حرف کسی توجه نکن سعی کن تنوع رنگی بدی از همه طیف های رنگی استفاده کنی عکساش رنگارنگ بسه

نه قشنگ الان
ولی تنوع بده

وای خدا چه خوشگله😍منکه همش با پوشک😂

ادیت عکس آتلیه ای فقط تا فردا شب دونه 10 هزار تا فردا فرصت دارین پیام بدین
خیلی طبیعی و زیبا جهت ارتباط فقط روبیکا ❤️آیدی روبیکا @Arsamparhamfar1404

با همین تم‌ادامه بدی بهتره تا اینکه مدلش رو عوض کنی..خوشگله

خوشگله😍

عااالیه همینطوری ادامه بته

قشنگه 😍

سوال های مرتبط

مامان بهار و باران🤎 مامان بهار و باران🤎 ۹ ماهگی