سلام دخترم کمی تب داره چیکارکنم ۱ماهشه

۴ پاسخ

از۳۷به بالاتبه

بچه منم 2ماهشه یکم تب داشت برای اولین بار استامینوفن خریدم دادم بهش

اول با ی دماسنج تبشو اندازه بگیر ببین رو چنده اگه زیاد بود دما خونه رو کم کن لباساشو کم کن

تبش چنده

سوال های مرتبط