سلام عزیزم
بندرت استوری نزاشته امروز ؟
مامان ملورین عزیز دلم فیلترت چیه میگی منم استفاده کنم حوصلم پوکید
عزیزم اگه گروه زدید حتما منو خبر کنید بیام خبرای بندرتو ببینم توروخدا من خیلی ناامید شدم اگه چیزی گفته حتما به من بگید
مامان ملورین دسترسی به نت دارید؟بندرت چیزی نذاشته؟
سلام خوبی عزیزم
بندرت چیزی نذاشته بگی بهمون؟
مامان ملورین بندرت چیزی نذاشته؟؟؟😫
مامان ملورین بندرت اینستاگرام رو میگی ؟؟
اینستا میاره
سلامگلم فیل تر شکن داری؟
شهرتون خونه مسکونی زده؟
عزیزم میشه استوریای بندرت برام بفرستی
مامان ملورین ،دخترتون راه میره ،یا مثل پسر من گاهی
پسر من میتونه بره ولی عادت کرد ب چهار پست پا
من دوس دارم بگیرمشوهرمنمیزاره
بله سال قبل گرفتم
ان شاءالله خدا کمک کنه امسال هم میگیرم
حس عالی هست واقعا
انشالله سال دیکه میگیرین.
من امسال مبگیرم پارسالمگرفتم
من میگیرم اصلانم سختم نیست و شکر خدا شیرمم کم نمیشه
من پارسال شیر میدادم روز اول گرفتم خیلی حالم بد شد بعد ی ماه بود زایمان کرده بودم هنوز جون نداشتم
اما امسال شیر نمیدم انشالله میگیرم
خیلی دلم میخواد ولی چون پسرم بد غذاس و حساسیت گاوی داره میگم ظلم میشه در حقش اگه بگیرم ان شاءالله قسمت بشه سال بعد میگیرم
ن بابا چ روزه ای
اره سه روز شروع کردم
من ک بااین شیردهی شدم پوست و استخون روزه هم بگیرم کلا از صفحه ی روزگار محو میشم🤣
اره عزیزم میگیرم چون پسرم بزرگ شده وعده های غذایی و میان وعده میخوره.. از طرفی ساعت روزهداری کمه امسال.. سحری خوردن مثل صبحانه خوردنه.. ساعت ۵ و ۶ هم افطاره.. انگار که ناهارتو نرسیدی بخوری دیرتر خوردی😁😁😁
قصدشو دارم خدا کمک کنه بتونم بگیرم
آره من که میخوام بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.