۵ پاسخ

اون قسمت شکمت دیگه برای همیشه بی حسه

برا من تازه بالای خط بخیه همش زرد شده حس میکنم پختست خیلی درد میگیره

طبیعیه دکترم گفت اگه می خوای تحمل کن خودش میره که رفت
اکه نه کمپرس سرد و گرم بزار
یبار حوله داغ کن بزار پشت سرش کمپرس سرد بزار
از کیسه اب گرم استفادا نکن تاول مبزنه

بی حس مال من تا الان هم بی حسه. طبیعی پوست و هفت لایه آسیب دیده عصب ها بافت از بین رفته امکان داره. کلا هیچ وقت حس نشه برا بعضیا چرا بر میگرده حس ها

طبیعیه عزیزم

سوال های مرتبط