چراهمش دستام انگشتام باددارن

۳ پاسخ

پیگیرباش زیاد خوب نیس هی چک کن فشار و قند تو پرخونی یا کم خونی نداری

منم دارم طبیعیه گلم

فشارتو چک کن عزیزم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان کارینا مامان کارینا ۷ ماهگی