۸ پاسخ

عزیزم من هیچوقت بخاطر شیر دهی روزمو نخوردم سه تا بچه دارم اولی دوماهش بود روزه گرفتم دومی هم شیر مادر می خورد سومی هم شیر مادر می خوره شب و روزم به شیر می خواد اما من روزمو نمی خورم انشاءالله بهترین تصمیم بگیری

شیرمم خشک نشد

بنظرم با وجود روزه دیروزم هرچی مک بزنه شیر بیشتر میاد خشک نمیشه

نگیر چ روزه ای بچه مهمتره یا روزه

چیزایی که شیر رو زیاد میکنن تو افطار و سحر بخور ان شاالله که مشکلی پیش نمیاد
التماس دعا

اول سلامتی خودتو کوچولوتو در نظر بگیر
خود خدا گفته نیازی نیس
ولی اگ دیدی اذیت نمیشی بگیر اگر اذیت بشی ثواب نکردی هیچ گناهم کردی
وقتی توان نباشه چ مشکلی داره شکستن روزه وقتی در توان نیس

اول اول باید بری از مرجع تقلید خودت بپرسی. نه ازهر شیخ و آدمای عادی دیگه .چون هرکسی نظر خودشو میگه.
ان شاءالله که بتونیم همه مون روزه رو بگیریم

منم موندم والا بگیرم یا ن

سوال های مرتبط