دکتر دخترمه از بدو تولد فوق العادس هر چی که بگم ، مطبش آره یکم شلوغه میشه از ساعت ۳باید برین اسم بنویسید دوشنبه و پنج شنبه نیستن همه روز هستن
نمیشناسم ،دکتر خوب پیدا کردی معرفی کن ب منم ،به من دکتر جاوید و اهرچی رو تازگی ها گفتن خودم ولی نبردم بچه ها رو
دکتر دخترم بود حاذق و با تجربه اس
میگن خیلی خوبه
من خوشم نیومد پزشک مقیم بود موقع بدنیا آمدن دخترم ولی تشخیص زردی اشتباه بود و دستگاه تجویز کرد در صورتی که اصلا لازم نبود
برای. زردی. دخترم. بردم. خوبه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.