سلیقه اییه ولی بنظرم مشکلی با کلاس تره همیشه خودمم مشکی گرفتم 😍
من مشکی گرفتم
من خودم نسکافه ای میگیریم مشکی دل گیره و اینکه یه زره خاک بشینه روش نشون میده زود مشکی
مشکی درسته باکلاسه ولی من نگرفتم چون کالسکه بیرون میبری افتاب که بخوره بهش رنگش عوض میشه
مشکی قشنگه ولی میگن بور میشه فروشنده ک منو منصرف کرد
ولی الان اگ برگردم عقب دلم میخاد مشکی بردارم دوباره
جفتش قشنگه
مشکی طلایی
من سبز گرفتم😅
مشکی
چون با اونا میری بیرون نسکافه ای لکه میگیره من خیلی جاها مجبور بودم کریر رو رو زمین بذارم مثل مطب دکتر چون جا نیست رنگ روشن باشه زود خراب میشه
نسکافه اگر زیاد روشن نباشه
من کالسکه رو مشکی گرفتم کریر و کیف رو ست کردم نسکافهای گرفتم ... حس کردم کالسکه مشکی باشه دورتر کثیف میشه
من مشکی بابدنه مسیه
من مشکی گرفتم
من مشکی خریدم البته من فقط صندلی ماشین خریدم
من طوسی گرفتم پشیمونم که چرا مشکی نگرفتم
من مشکی نسکافه ای گرفتم
من برا یه قل نسکافه ای گرفتم برا اون یکی طوسی، مشکی دلگیره برا بچه خوب نیست و اینکه یه ذره چرک بشه قشنگ معلوم میکنه
من طوسی پررنگ خریدم
کرم دیگه چهجوری بگم همه کرم میخرن یه چیز تکراری ولی مشکی شیکه
کریر ب درد نمیخوره نخر جاش صندلی ماشین بخر
100درصد مشکی
من مشکی گرفتم شیک تره بنظرم دلو نمیزنه
مارکش مهمه 😫
من نمیدونم چی بگیرم
البته فقط کالسکه
بعضی از نسکافه اییا رومن دیدم خیلی خوشگلن
بعضی ها هم نه
مشکی.
نسکافه ای
مشکی بنظرم شیکتره
مشکیی
نسکافه ای جدید تره و قشنگ تر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.