۱۲ پاسخ

معلومه کالسکه

بستگی به خودت داره هر کدوم کاراییش جداست من هردو گرفتم

کریر که فقط چند ماه اوله من از هردو نوعش گرفتم اونی که مثل تخته و روکش و سایه بان داره بهتره تا ۹و۱۰ کیلویی میشه استفاده کردش ولی کریر قوسی بده بچه توش جمع میشه و تا ۴۰روزگیه کالسکه رو به مادر از اون سبکهاش بگیرین من خارجی‌ها گرفته بودم ۱۲ سال پیش ۵۰۰تومن اصلا ازش راضی نبودم

کالسکه

کالکسه

بنظرمنکه هیچکدوم ولی دوتاشو خریدم 😐

من چون خواهرم سره هردوتا از کریر استفاده نکرد کالسکه تک خریدم

کالسکه صددرصد بهتره

کالسکه

کالسکه

بستگی به خودتون داره من هردوش استفاده شد

کریر...

سوال های مرتبط

مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان nila🧸🎀 مامان nila🧸🎀 ۷ ماهگی
مامان مامان 😚 مامان مامان 😚 ۳ ماهگی