مامانا ما دهک هفتیم برا بچم چیزی ریختن؟

۷ پاسخ

ما دهک چهار هستیم چیزی نریختن

اگر وزن بچه ات کم باشه یا قدش بهداشت ثبت کرده ریختن

یه جا نوشته بود تا دهک پنج واریز میکنن

امروز یسنا ریختن

مگع قرار بود چیزی واریز بشه

چی باید واریز کنن مگه واریز کردن یانه

ماهم شش هستیم فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان نویان👶🏻🥰😍 مامان نویان👶🏻🥰😍 ۲ سالگی
مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۲ سالگی