۷ پاسخ

به نام خدا باجان آخر.😂😂😂

هیچی دعوا با هم از صبح تا الان فقط تونستم یخچال تمیز کنم اینقدر نمیزارن انگار تو خونه ام بمب ترکیده به همه چی دست میزنن در تو خونه وسیله است مریض هم هستیم هر سه دیگه واویلا

ظهر که می‌خوابه دو ساعت وقت دارم امروز مامانم اومده باهاش بازی می‌کنه من کارام رو بکنم

ظهر که می‌خوابه دو ساعت

دخترمنم پوستمو. کنده واقعا

وای دقت کردی ب همه چی ام میخوان دست بزننن همه کاری ام میخوان کنن من ی چیز میریزه رو زمین تا دستمال میارم پاگ کنم دیگ واویلاااا .

کسی نیست کنارش باشه

سوال های مرتبط

مامان قطاب🥧 مامان قطاب🥧 ۲ سالگی
مامان عسلچه 🥰 مامان عسلچه 🥰 ۲ سالگی