۴ پاسخ

نه دیگه باید یواش یواش بشینه

نه دیگه خوبه... از شش ماه باید تمرین نشستن کنن

نه دیگ از ۵و نیم مستقل بشینه اوکیه

منم میشینه

سوال های مرتبط